Translate

piatok 25. novembra 2016

Moja šálka kávy

 Tak ako každé ráno aj dnes som otvorila oči a prvé na čo som pomyslela bola káva. Milujem kávu. S troškou speneného mlieka a s čokoládou. Automaticky som sa popozerala po kuchyni, našla svoju šálku a spravila si moju prvú dnešnú kávu. Vyšla som von na terasu, kde už pokukovalo zimné slniečko. Vietor, ktorý mi ošľahával prsty na rukách mi pripomenul najkrajší spôsob zahrievania prstov v zime...na horúcej šálke. Tak som sa zadívala na tú moju, a vtedy som si po veľmi dlhom čase uvedomila, ako dlho tu už so mnou je. Kedysi boli dve, no len táto to so mnou vydržala. Kúpila som si ich do svojho prvého samostatného bývania.



 Každé ráno trávime spolu už celých 15 rokov. Môj najdlhšie trvajúci vzťah. Človeku sa ani veriť nechce. Verím že nám to ešte dlho spolu vydrží.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára